onsdag 9 juni 2010

Bra känsla i magen!

Idag var det tredje dagen på mitt nya uppdrag och jag känner en stor lättnads att det känns så bra som det gör!!! Så skönt också att barnen fortfarande är friska efter 3 dagar på dagis men veckan är ju i och för sig inte slut ännu.

Känns även som tjejerna har växt mycket de sista veckorna. De brukar vara helt slutkörda efter en dag på dagis efter en semester men inte denna gång. Visst vände de på dygnet när vi var i Paris och ibland inte och lade sig förrän 22:30...de kunde dock unna sig att sova lite längre på morgon...ialla fall till klockan ca 08:00. Cornelia orkade vara uppe i 10 h i streck...det skulle hon aldrig ha orkat för några veckor sedan. Denna vecka har de gått upp ca 07:00 på morgon och sovit 1 h lunch på dagis på dagen och inte somnat förrän ca 20:30....helt otroligt att de orkar. Det är på det sättet som de har växt dvs de årkar MYCKET mera nu och blir inte lika snabbt gnälliga vilket ju är SÅÅÅÅÅ skönt för hela familjen.

Imorgon blir jag själv med tjejerna över natten då min man ska iväg på en kund grej...iväg och segla vid Sandhamn!!! Inte alls avis men roligt att han får komma iväg på lite skoj.

På Fredag ska vi ut till villan och kolla hur långt de har kommit. Har ju inte kommit ut på ett tag nu då det varit så mycket annat att tänka på, men nu ska jag få mer tid! :) Kanske har jag lite nya bilder på huset att visa Er då. Behöver verkligen köpa ett nytt objektiv till vår fina kamera som vi köpte när tjejerna föddes...tjejerna drog tyvärr ner den i golvet och pang så sprack glaset...AJAJAJ....så nu har vi egentligen ingen kamera utan använder min Iphone när jag tar bilder vilket inte alls blir lika bra. Fungerar ok när man tar bilder utomhus men inte alls inomhus.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kika på någon serie...Desperate Housewifes kanske?!?!

Vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar