söndag 20 juni 2010

60 ÅRS FEST

ROLIG FEST!
En lokal hade bokats för festen och den var verkligen jätte lyckad med god mat och dryck! Mycket roligt att träffa släkten igen då det var ett tag sedan då vi alla var samlade. Alma och Julia bjöd på fin sång till fikat och dans blev det en hel del av! Nu får bilderna tala...

Cornelia stående och Olivia sittandes i sina fina fest klänningar!

Jag!!! :)

Julia och Alma plockar av borden!

Födelsedags barnet! Så pigg och snygg!!!

Cornelia dansar mellan mor min och Tobbe!

Min Kära Kusin Theres och sin Johannes ska den 6:e September få sitt andra barn! Så fiiiin och så gravid! Blir spännande och se vad det blir!

Självklart så följdes Bröllopet på TV:n, nåde den som ställde sig framför...då blev det liv i luckan! Måste dock säga att jag blev väldigt rörd vid vigseln då jag tyckte att Viktoria var så FANTASTISKT VACKER, vilken klänning!!! SNYFT!!!!
Dagen efter festen så åkte vi ut till min andra höggravida kusin Pernilla som skall ha sitt första barn den 8:e Juli med sin kära Håkan! Blir också sååå spännande att se vad det blir! :))) Tack även Snälla ni för lunch, fika och alla flytt kartonger! Nu kan vi äntligen börja packa!

Tjejerna på gos humör! ( Olivia tv och Cornelia th)

Olivia tv och Cornelia th i mammas knä!


Hoppas ni alla får en bra början på veckan och om bara 5 dagar så är det ju Midsommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar