tisdag 3 april 2012

Stenmark Casting!

Åter hemma igen efter några timmar i stan. Det är så otroligt spännande och roligt att åka på utflykter med mina barn. De är så duktiga när det väl gäller. Tack och lov att GPS finns på mobilen! :) Allt gick bra och vi var lite tidiga på plats men det var bara bra så det inte blev så stressigt. Tyvärr dog min mobil på vägen in till Castingen...så typiskt jag som hade tänkt att fottat lite under själva Castingen. Om de får jobbet så lovar jag att fotta under inspelningen. De var ialla fall super duktiga som alltid så nu är det bara att hålla tummarna igen! Skulle vara klart till Påsklovet!
 
Mins små töser innan avgång!
Här var vi idag!
Hade precis kännt att Lucas behövde en ny blöjja då jag fick frågan om jag också skulle vilja provfilma för en roll i reklamfilmen! Jag läste igenom manuset och vips så stod även jag framför kameran...ja vi får väl se ifall de gillar det. Det var ju ett tag sedan som man spelade teater...men roligt var det!
Lucas var ju också med hela tiden och han var ju snäll och go som vanligt...de hade dock inget skötbord där inne så jag var tvungen att byta blöjja på honom i deras skin soffa..hehehe ja men det gick bra! :)))

 
Vi ses snart igen, fortsätt och följ min blogg så får ni veta ifall de får jobbet...och jag med förresten! :)

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar