måndag 2 april 2012

Lilla L 7 mån & Casting!

Eftersom Chrille åkte till Norge på jobb Fredag till Lördag så tog jag hela barna skaran till syrran i Västerås. Vi åt Taccos och hade en mysig tjej kväll! På Lördagen stannade vi till vid MacDonald (Stinsen), åt i bilen och sedan hem, badade badkar och åt middag. På Söndagen så kom Chrille hem och han var verkligen efterlängtad av oss alla. Idag åkte han iväg igen och kommer hem på Torsdag men då kommer vi att få vara tillsammans i 4:à dagar! Det blir Påsk på landet i år igen och då ska våren firas in!!! :) Längtar!

Imorgon får tjejerna en dag paus från förskolan då vi ska åka på ytterligare en Casting, denna gång för Coop reklamfilm! Får se hur det går, vore roligt om det blev något! :)

Lucas är ju även 7 mån nu och har fått 2 tänder!!! Tror att det är ytterligare tänder på g då han skrek och grät så mycket ikväll samtidigt som han bet i allt han kom åt idag! Stackarn fick lite Ipren innan jag lade honom för natten! Han är så duktig på att somna själv för natten. Jag ammar honom, ger honom nappen, lägger sedan ner honom i sin säng och han bara ler och somnar nästan på en gång! Otroligt skönt! Han är så trygg och go liten pojk! :) Han är ju så mobil nu oxå när han kan springa efter sina systrar i gå stolen! Ni ska se vilket spring det är, först springer syrrorna och efter jagar Lucas! En fröjd för ögat! :)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt då jag behöver en massa sömn för att palla med morgondagen!

Kram alla vänner och God natt!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar