torsdag 19 april 2012

Barnen hemma med mig!

Lite små tufft idag! Jag bestämde mig för att hålla även Olivis hemma idag. Morgonen började med att C väckte Lucas som sov så sött vilket gjorde att vi alla behövde vakna bums! Sedan var det frukost och iväg till lekparken. Det var premiär för lilla L att få gräva i sanden! Inte förrän jag stoppade in nappen i munnen kunde han låta bli att smaka på stenar och sand! :) Super mysig förmiddag och tjejerna åt lunch ute på altanen! Lucas somnade sedan i ute i vagnen och jag och tjejerna påtade lite i rabatterna! :)

Lucas var dock inte på sitt bästa humör idag på eftermiddagen då han bara grinade och grinade...känns så jobbigt när det blir så då jag inte längre ger bröstet på dagarna utan försöker bara amma på morgon och på kvällen! Så lätt att bara ge bröstet när han var ledsen förut...tror de är fler tänder på gång eller så har han ont i magen! Inte så lätt att veta vad det är.

Kvällen blev också rätt vild! Märks att de inte var till förskolan idag! Olivia är otroligt trotsig och det är vill inte och nej med det mesta! Suck ikväll känner jag mig helt slut!

Imorgon ska vi till doktorn igen då Olivia's öron ska spolas igen! Sedan blir det Öppnis och kanske även på eftermiddagen! Får se vad vi hittar på!

God natt
J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar