onsdag 25 april 2012

Logoped & Ella trädgård!

Eftersom jag och Chrille tyckt att Olivia och Cornelia varit sena i talet så bokade jag för ett tag sedan tid hos en logoped. Igår och idag har vi varit där och det gick bra. Inte så farligt som ni kanske tror. Cornelia ligger precis rätt och pratar som en 3-4 åring ska göra. Cornelia hade 8:à fel när bilder visades och hon kunde ha haft 14 fel så det var mycket bra! Olivia är däremot lite sen i talet men Karin trodde att det förmodligen varit för att hon nästan varit döv på ena örat! Hon hade 11 fel så det var ju också godkänt dock fler fel än sin syster. Olivia har också svårt för S och F så det ska vi se ifall det släpper till hösten! Karin som vi träffade kommer att skicka hem papper på vad vi gick igenom samt något spel så att vi kan träna hemma. Sammanfattningsvis så sa hon att det inte var något att oroa sig över då de hänger med på instruktioner och är intresserade av att berätta saker samt låg bra på skalan. Känns skönt nu kan man slappna av lite!

Idag har jag även handlat på Ella trädgård. Det blev vita, blå och mörk lila syren till häcken! Blir spännande att se hur det blir. Köpte även en hel del blommor så nu har jag fint på trappen! Visar lite bilder imorgon!

Imorgon är det föräldra möte och eftersom Chrille är på resande fot så jag lämnar tjejerna på förskolan och går sedan ner på föräldra mötet!

Ha det så gott nu är jag helt slit!

God Natt!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar