måndag 1 november 2010

LARMET GICK!

Oj, oj oj vilket LIIIIIV....glömde ju imorse bort att jag hade larmat undervårningen innan jag gick och lade mig! Tänkte bara sätta på TV innan jag släppte ner ungarna...sedan så sprang C in i vardagsrummet och sedan var det helt kört... TJUUUUUUUUUUT!!! I Panik slog jag in koden och sprang upp för trappan med ungarna och satte mig i soffan! Då det inte slutade tjuta så sprang vi ner igen och gick sedan ut på trappen och ställde oss...pust nu slutade larmet att tjuta. Vad har jag lärt mig...kanske att jag måste påminna mig själv om att stänga av larmet innan jag fortsätter med vardags sysslorna...Det löste sig ialla fall och vi alla blev klarvakna rätt snabbt...ha ha ha...Nu vet vi alla hur Olssons larm låter!!! :)))

Känner mig så trööööt idag...känns att man varit själv i 2 hela dagar med tjejerna! Man försöker att fixa, plocka, städa och sköta allt som normalt man är två om men inser nu att vissa saker faktiskt får vänta...Inte hela värden faktiskt att jag får plocka ur diskmaskinen imorgon och att kuddarna fortfarande ligger blöta i tvätt maskinen och att det finns en hel del tvätt kvar att vika...ingen dör väl för det. Imorgon kommer äntligen pappa hem igen! VI LÄNGTAR EFTER DIG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar