söndag 14 november 2010

UGGLAS REVY!

Igår så var vi och såg Ugglas Revy tillsammans med Catrin och Jonas! Det var nära ögat att det inte blev av...alla hade vi ju sjuka ungar. Lite komiskt...mina tjejer, Catrins ungar samt att Catrins vänner som följde med (Eva och Dan) vars ungar också var krassliga. Hemma hos oss hade det ialla fall gått väldigt bra. Tjejerna hade blivit så glada när det var farmor och farfar som kom och väckte dem efter deras lunch lur. Eija är ju så påhittig, de hade ritat av Olivia och Cornelias händer och fötter och klippt ut och gjort älgar av det. Måste visa bilder på det senare, så otroligt fint!

När det var 20 min kvar tills showen började så sprang vi allesammans till Berns där vi svepte en shot var och grabbarna hann också med en öl!

Imponerad av de fantastiska kristall kronorna som hänger i taket på Berns!

Eva, Catrin och jag i pausen!

Dan, Chrille och Jonte!
Ugglas revy var super bra! Ångrar inte att vi gick då den innhöll allt som gör en show bra! Ibland så tycker jag dock att man bara fyllde ut showen med lite blaha blaha och jag hade velat att Uggla hade sjungit ännu mer än vad han gjorde!

Uggla!

Sjunger - du är den vackraste jag mött!

Efter showen gick vi till Fridays och åt mat!

Jag avslutade med en Brownie! Nam, nam nam som mina barn hade sagt! :)))

....och lite drinkar till det!!!!

Det var gött!!!

Grabbarna avslutar också med en drink!

Jag!

Eva och Catrin!

Jonas och min kära lilla plutt!

Födelsedags barnet! Vilken uppvisning...all personal på Fridays kom ut sjungandes och grattade Catrin! Lite röd i ansiktet blev du allt! hi hi hi!!! :)))))

Så fick hon även en röd ballong som satt fast på sin jätte stora efterrätt!


Imorgon är det jobb dag för mannen min och jag själv blir hemma med mina hostiga, febriga små tjejer! Vi har nog bytt ca 10 bajs böjjor idag...phuuuuu!!!! Hoppas att deras magar är bättre imorgon, om inte så vet ni mina sysslor...blöjjbyte * 2, ipren, vila, blåbärssoppa, leka lite, blöjjbyte...etc...etc....
Bäst att jag kryper till kojs nu då man aldrig vet hur natten blir när de är sjuka!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar