torsdag 4 november 2010

HALLOWEEN MYS!

STOR Pumpa och en massa annat roligt skrämmande Halloween pyssel är nu inhandlat inför vår myshelg med svägerskan Catrins familj på landet! Jag vet...vi är en vecka för sent men tyvärr så var mannen min ju inte hemma förra helgen så vi kör lite Halloween nu i helgen istället.

Jag har fått på mig att inhandla lite dekorationer och lite roliga saker. Igår handlade jag en stor Pumpa, karamell färger, marshmallows mm och idag sprang jag till Willys på lunch och handlade en massa äckliga stora spindlar och råttor, halloween ljus, ansikts färger och en massa annat roligt.

Bra Halloween eller fest site: http://www.spelochpyssel.com/kalas/halloween.htm

Kvar att inhandla nu är lite mat inför Lördagen och oranga servetter och tallrikar!

Hoppas att ni får en trevlig och mysig Alla helgona helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar