söndag 2 september 2012

Urvriden disk trasa!

Dagarna tuffar på och efter denna vecka så känner jag mig som en urvriden disk trasa! Humöret går upp och ner hela tiden men känns ändå som jag börjar att komma på fötter igen dock lite för tidigt att säga ännu...gråten ligger nära och lätt att man grubblar och funderar allt för mycket...

Om jag ska se det positiva i allt så finns det faktiskt en hel del bl.a. Att jag faktiskt får chansen att börja om på nytt, att efter 12 år i Stockholm äntligen få bo nära min släkt igen, få känna den härliga känslan av att gå ut på krogen som singel, få äran att bestämma helt själv över mitt liv, få barnfria helger samt slippa känslan av att ständigt oroa mig över vart min man är och om han mår bra etc!!! Många fördelar blir det men vill inte ens tänka på allt det jobbiga som denna skilsmässa för med sig...vilket ju självklart blir en hel del!

Kram alla vänner och super stort tack till Er som visat ert stöd! Betyder mer än vad ni kanske anar!

J.Olsson

1 kommentar:

  1. Skickar en kram till dig här oxå- du behöver många kramar nu! Tänk på dig och finns här. Massor m kramar till dig! / Carolina R

    SvaraRadera