onsdag 5 september 2012

Min blogg!

En del av er som läser min blogg kanske tycker att jag lämnar ut mig och min familj till hela världen...Ja det är faktiskt mitt sätt att bearbeta saker som händer mig! Var glada att ni bara vet en bråkdel och att jag inte berättar allt!!! Det finns saker som jag inte berättar men tycker faktiskt att otrohet är något som ska fram och något som man ska skämmas över! Man gör en människa så mycket ont och förstör och splittrar en hel familj! Ni som väljer att stötta och ställa er på min mans sida behöver heller inte längre läsa min blogg! Jag skriver vad jag vill och känner och skulle snart kunna skriva en hel bok om tragedier som jag och min snart splittrade familj varit med om!

Om det känns bättre så kan jag väl mildra längden på otroheten...istället för ett år som jag skrivit tidigare så var tydligen Lucas knappt tre månader innan han var otrogen...låter det bättre!? I November så hade han träffat henne vilket ger ca 10-11 mån nu! Nöjda???

För er info så är nu skilsmässo pappren påskrivna och läggs på lådan imorgon!

God natt!

4 kommentarer:

  1. Skriv vad du vill Johanna, det är ju din blogg. Det är skönt och läkande att få skriva av sig så varför skulle du inte göra det.
    Om man nu inte vill veta vad som händer i ditt liv så behöver man ju inte läsa, eller hur.
    Dessutom var det väl knappast någon nyhet för din man att du skriver i en blogg. Vill man då inte bli omnämd i din blogg på ett negativ mindre fördelaktigt sätt, nää men vet du vad, då kan man ju låta bli att vara otrogen oxå.

    Personligen tycker jag att du har skött det snyggt, du skulle kunna utelämna massa detaljer, men det har du inte gjort. Utan du har kortfattat beskrivit vad som har hänt.

    You go girl.
    och Johanna, det mesta är tungt och skit just nu, men det blir bättre, det blir det alltid.
    När du är klar med det här kommer du vara ännu starkare.

    Kram Carina (calu från HP desken)

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna!
    Jag har läst din blogg till och från de senaste två åren. Jag är så ledsen för er skull och förstår inte hur man kan förstöra något så fint som en familj med tre barn. Så otroligt svagt, fegt och kränkande!

    Tiden nu är tung, sedan kommer till största sannolikhet den tid då du känner dig friare än du någonsin tidigare gjort trots tre små barn. Den känslan har jag själv upplevt efter min f.d bedrog mig och det var underbart.
    Helt jäkla underbart!

    Du är dig själv närmast

    SvaraRadera
  3. Att bedra någon under ett års tid...det är fegt och ohederligt. Verkar ju inte varit ett olyckligt snedsteg, en enstaka gång. Jag har läst din blogg ibland för att jag följt ert husbygge. Kan inte helt förstå vad du går igenom, men jag känner otroligt mycket med dig. Skickar en massa styrkekramar, du kommer klara det här, du är vinnaren! Han är loosern.

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni för ert stöd!
    Kramar Johanna

    SvaraRadera