söndag 9 september 2012

Min första barn fria helg!

Lämnade i Fredags barnen själv med pappa och åkte sedan upp till syrran i Västerås! Det blev en mysig kväll med syrran, Julia och Isabelle! Vi drack skumpa och firade våra nya spännande liv och dansade så vi blev helt svettiga!

Började sedan Lördagen på syrrans Crosstrainer med ett avsnitt av desperate housewifes...oj vad man numera känner igen sig i nästan alla karaktärer...Var sedan ute på lite hemliga äventyr som jag väljer att vänta med att berätta lite om tills några veckor eller så...hihihi!!!

På eftermiddagen så bar det sedan av hem till Nina på 40 års kalas och det blev så roligt och så otroligt lyckat! Vi sjöng allsång, dansade och festade till sena natten och alla var på gott humör! Min släkt är verkligen så underbar och vi har en sådan härlig sammanhållning! Inte många familjer som jag känner till som har detta speciella som vi har! Underbart! Skönt också att jag fick en hel helg utan barnen, första gången sedan i juni då jag var på möhippa!

Idag började också morgonen helt fantastiskt med att Julia och Isabelle sjöng för Cia som ju även hon imorgon blir 40 år och så fick hon paket och frukost på sängen! Till och med jag blev så rörd...de hade även gjort kaffe och smörgås!!! Så underbara tjejer! Jag körde sedan Crosstrainen igen och ytterligare ett avsnitt av Housewifes!!! Sedan drog vi iväg till badhuset och så simmade jag 40 längder!

Om jag har utnyttjat min barn fria helg? Ja vad tycker ni? Tror inte att jag skulle hunnit med att njuta, festa, träna, snacka skit och sova mer än vad jag gjorde!

Var i alla fall underbart att komma hem till mina älskade barn igen!

Sov så gott!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar