onsdag 12 september 2012

Min verklighet fortsätter!

Ja min vardag och verklighet fortsätter och idag var det en dag med full fart i riktig Johanna anda!

Först göra ordning tre ungar, Olivia klädd i regnställ då dikes vandring i djupt vatten stod på schemat. En i vanlig förskole klädsel och så en i BVC klädsel!

Klockan 08:00 så var det manligt snyggt besök som stod vid dörren... En besiktnings man som skulle kolla huset inför försäljningen! Var en del brister men de flesta ska två års besiktningen åtgärda.

Efter besiktningen så åkte jag och lille Lucas till BVC för lite vägning och mätning! Nu väger han 9,080 kg och är 74 cm lång. Han växer men hon tyckte att jag skulle hälla i lite grädde i vällingen för det skulle han behöva! Hmm tror inte riktigt på det...

Efter BVC så somnade Lucas i bilen och jag skyndade hem för att få i mig lite lunch!

Hämtade sedan tjejerna på förskolan 11:45 och så bar det iväg på lite kostym provning inför ännu en filminspelning för Coops nästa reklam film!

Nedan kommer lite bilder från kläd provningen, Lucas var ju också med och ville ju gärna också testa lite kläder!

Ha det så gott kära vänner!

J.Olsson

1 kommentar: