torsdag 30 augusti 2012

Kaos och ett rent stort helvete...

Har haft några helt sjuka dagar i mitt liv och förstår verkligen inte att detta händer mig...

Ursäkta svordomen men kan inte beskriva det mer kortfattat än så...

Berättar bara kortfattat att jag och min man nu ligger i skilsmässa pga att han har bedragit mig i ett år eller längre!!!

Glad att det kommit fram så att även jag kan få gå vidare med mitt liv! Jag känner mig otroligt sårad då vi ju precis fått lilla Lucas som nu blivit 1 år!

Vi skulle imorgon ha firat vår 10 åriga bröllopsdag och har alltså varit tillsammans i 12 år!!!

Är väl inte så konstigt kanske att detta tog slut efter en hel del tragedier...trodde att allt detta som vi varit med om tillsammans gjorde oss ännu starkare men där hade jag tydligen helt fel!

Jag älskade dig till det bittra slutet! Synd att vi inte kunde få ett bättre slut men det finns nog inga snälla skilsmässor!!!

Men hellre lever jag själv än lever med en lögnare och bedragare!

Har själv ordnat med en hel del denna vecka som tex Satt barnen i kö på förskola i Västerås, beställt skilsmässo papper, visning på huset den 16:e och nu letar jag för fullt ett boende för mig och barnen!

J.Olsson

1 kommentar:

  1. Fy Bubblan, blev så chockad. Jag läser inte din blogg så ofta men i bland och gick in och kollade i går! Massor av styrkekramar till dig! Kram Isa

    SvaraRadera