torsdag 20 oktober 2011

O and C i Coops reklamfilm!

Ja nu kan man se mina små söta juveler på Coops reklam film på TV! Jag såg reklamen för första gången ikväll och det gäller att hänga med annars är det lätt att man missar då det är väldigt snabba klipp! Det är den filmen där de trycker på den gröna och röda stora knappen! De visar den dock inte så ofta och verkar sända filmen samma tid på kvällen dvs 19:40 på 3:an. De ska även sändas på både 3:an, 4:an och 5:an! Jag kommer även att få film klippet på tjejerna skickat till mig i nästa vecka så ni som missat dem kan se dem senare på antingen Facebook eller min blogg! :)

Tjejerna i film studion!


Lite annat som jag och Lucas har gjort idag är att vi äntligen har handlat nya bilbarnstolar till tjejerna. Hoppas nu med detta att vi nu kan få plats alla 5 i samma bil. Då de nu får lite mindre och smidigare stolar så hoppas vi att jag skall kunna sitta mellan dem.

Allt för denna gång!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar