onsdag 19 oktober 2011

Inflyttningsfest i Julpa!

I helgen så åkte vi upp till mamma i Västerås på inflyttningsfest i deras hus i Julpa!

Det var super trevligt och de har verkligen flyttat till en liten idyll. Perfekt med stor tomt och vinklar och vrår där barnen kan springa och leka. Det finns bra med rum och jag och Lucas sov i ett rum, barnen i det stora lek/barnrummet, Cia och Dennis i ett rum och Chrille slaggade som vanligt på soffan..fniss! Huset ligger ute på landet i Skultuna!



Framsidan på huset!
Mamma med lilla söte Lucas som var så lugn och fin hela kvällen på festen!
På Söndagen så överraskades jag av hela familjen med tårta, sång och paket på sängen. Här är jag med mitt mitt nya fina halsband designat av "Leila Bagge" som jag fick av syster med familj i 35 års present! Verkligen älskar det! :) Super tack!
Av min mor och Tobbe fick jag en Assistent av modellen Kenwood "Major" så nu kan jag börja baka på riktigt! Blir att testa den så snart som möjligt! Super tack! :)

Min super snygga syster som nyligen klippt sig en otroligt häftig och tuff kort frisyr!
Min systers största dotter Julia tv och min kusins dotter Alma th!

Mamma hade ordnat med ett lek/sov rum för alla barnen, verkligen en hit och det klättrades upp och ner på den stora våningssängen. Olivia sa - Titta mamma och så gick det av bara farten, upp på våningssängen och sedan ner för stegen...hmm hann liksom inte säga nej ens då hon tydligen redan hade gjort det ett antal gånger!

En mysig skogsväg utanför huset!
Så härlig eftermiddag och kunde knappt slita mig ifrån denna solnedgång!

Jag njuter i skogsgläntan!
Huset sett från grov entrén!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar