tisdag 3 maj 2011

Valborg helgen!

I Fredags efter jag slutade vid 12:00 så kände jag mig stark i kropp och själ och bestämde mig för att bjuda över grannarna på en grill kväll vilket jag även gjorde. Åkte direkt till Täby Centrum, åt lunch, handlade mat och present till lille Felix och sedan hem igen. Plockade upp alla varor, skalade potatis och hämtade sedan tjejerna på dagis. Hem igen och medans tjejerna satt och tittade lite på tv så satte jag igång med grillspetten och gjorde varm potatis sallad. Våra trevliga grannar Linda, Fredrik och Linnea och Linus kom sedan över och vi hade en mycket trevlig kväll.


I Lördags så åkte vi sedan upp till mormor som ju hade fått en stor hjärtinfarkt förra onsdagen. Hon såg lite trött ut men hon kändes ändå väldigt stabil och känns som om hon kommer att kunna återhämta sig bara hon vilar! Var så roligt att se dig!

Efter vi hade varit hos lilla mormor så åkte vi upp till min kusin Pernilla och hennes man Håkan och lilla Ted där vi hade en mycket trevlig kväll. Hennes tvillingsyster Maria kom också dit med hennes sambo och lilla Tilda så vi blev 6 vuxna och 4a barn. Jätte roligt att jag fick träffa båda min två kusiner samtidigt, vilket ju inte sker så ofta nu för tiden. Någon brasa blev det dock inte men vi mös inne istället med en massa godmat och gott sällskap.

I Söndags så åkte vi hem och sedan var det bara iväg till nästa kalas. Vi firade Felix som ju blev 4:a åring i förra veckan! :) Grattis till stora dig!

Tänk att det snöade idag den 3:e juni...helt sanslöst, trodde verkligen att det var slut på vintern men tji fick jag. Nu ska jag iväg och hämta mina små änglar ifrån dagis.

Önskar er alla en skön kväll.
KRAM
J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar