fredag 6 maj 2011

Härliga fredag!

Efter jag slutade igår så åkte jag och handlade lite blommor som jag tänkte att jag skulle sätta ut vid stenhällen som vi har på framsidan. Glömde dock köpa jord och blir nu lite osäker på hur jag ska få till det även om jag fixar jord. Jag köpte lite murgröna och två olika sorters andra blommor som jag inte riktigt vet namnet på (mossa i grunden och vita och mörkrosa blommor) Jätte fint tillsammans. Trädgårdsarbetarna kommer att börja med baksidan om ca 1-2 veckor. Vill så gärna vilja komma igång NUUUU! Framsidan kommer ju att få vänta lite men hoppas ändå på att kunna fixa lite själv.

Efter att jag hämtat tjejerna på dagis så åkte vi hem och medans tjejerna lekte med granntjejen Linnea en stund så stod jag och funderade hur jag skulle göra med berghällen. Behöver dock vänta på att Chrille kan komma hem då det blir han som får lyfta de tunga stenarna...de finns nämligen en hel del sten som bara ligger och det behöver rensas upp runt omkring. Tror inte att det är så bra för mig och magen att börja lyfta och kånka. Jag var tillräckligt slut ändå i magen när jag tillslut fick sätta mig soffan runt 20:30 igår kväll...Cornelia hade svårt att somna men tillslut blev det tyst i rummet. Imorse vaknade Cornelia först av oss alla 06:00 var hon uppe och sprang. Gick mycket bra imorse att lämna tjejerna, så nu är man på jobbet igen och åker strax hemmåt igen. Tänkte idag till lunch äta 15 bitars Sushi! :))) Namnam. Hämtar sedan tjejerna och åker sedan direkt hem till Catrin där vi sedan ska äta middag och så får de träffa farmor också! :)

Önskar alla som läser min blogg en trevlig helg!

KRAMAR till Er

//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar