måndag 23 maj 2011

Födelsedag!

Då är det Måndag igen. Har haft en fullspäckad helg och firat min man som fyllde 36 år!
GRATTIS min kära man! Christers mamma och pappa och mormor och morfar förgyllde vår Lördag och jag bjöd på hemma gjord potatissallad med honungsmelon och feta ost och till det så grillade vi revbenspjäll och stora entrecuer samt jätte räckor på spätt. Till efterrätt bjöd jag på cheesecake med vitchoklad och cockies botten. Toppade sedan med jordgubbar, hallon och björnbär. Verkar som allt uppskattades då alla åt som aldrig förr! :)

Är väldigt trött idag och känns att man varit i farten hela helgen. Får skylla mig själv då jag började med fönster tvättning igår. Har en hel del fönster kvar...får dela upp det på några dagar då man inte hinner med allt på en och samma dag. Funderar dock på hur jag ska komma åt de två fönstrerna på övervåningen uppe i trappen...känns som de kommer att förbli otvättade i år också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar