lördag 30 juli 2011

V35 & Musikens tecken!

V35
Ja tiden går snabbt och redan har man gjort 35 hela veckor! Jag väger nu 70,3 kg och det börjar att kännas att man är gravid! Jag mår fortfarande bra men har en hel del spänningar i magen, säkert precis som det ska vara.
MVC
I veckan så händer det en hel del spännande saker både för min man och för mig. För mig så gäller MVC igen och kommer då att få reda på hur barnet ligger i magen…inte så spännande egentligen då det nog kanske kommer att göra mest ont.
MUSIKENS TECKEN
När det gäller min man så händer det däremot en hel del minst sagt spännande saker. För att göra en väldigt lång historia kort så har hans musikaliska sida börjat att rulla på. För er som inte visste så har han skrivit en hel del sångtexter under en tid som har uppmärksammas så nu i veckan kommer det att hända lite grejjor minst sagt! Till följd av allt det som nu händer så har min man nu varit tvungen att starta ett eget musik förlag för att säkra att alla låtar som spelas in blir hans och att ingen kan sno materialet. Så nu driver han ytterligare ett företag! Jag kan inte sticka under stolen med att jag är både imponerad och förundrad över hur han hinner med men även hur otroligt bra faktiskt låtarna blir!!! :)

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar