måndag 4 juli 2011

Några fler bilder från 3 års kalaset!

Hade turen att få lite fler bilder ifrån kalaset och lägger nu upp några av dem! Tusen tack Sandra! :)

Jag och min älskling!
Här välkomnades alla gästerna och så sjöng vi - ja må de leva för Olivia och Cornelia!

Här ser man tårtorna, ialla fall en av dem som är hel och fin fortfarande!

Olivia klappar fint på Sandras lilla Danijela samtidigt som de höll varandra i handen...helt gudomligt sött! :)))

Olivia och Cornelia var storm förtjusta över lilla Danijela och satt länge och kramade, höll i handen och klappade på lill tjejen! Imorgon så åker jag och tjejerna upp till landet i Hallstavik och på Onsdag så far min kära man iväg på jobb resa till Bryssel! Efter det så har även min man semester, ska bli så mysigt att få vara tillsammans några veckor utan jobb och stress. Vi funderar vad vi ska hitta på med vår lilla familj i sommar och några saker som säkert kommer att bli av är: Bio (blir i såfall första gången), bada, Rönningegård, Grönalund och Junibacken! Ja vi får se vad vi hinner och orkar med!

PS!
Idag åkte jag även och fick ett nytt "körsbärsträd/bigarå Stella" då vårat första vissnade på mindre än 2 veckor. Hoppas att detta träd kommer att må bättre!

Glad sommar alla vänner!

J.Olsson

1 kommentar:

  1. Tusen tack för ett super kalas. Vilka fina bilder både du o jag tog : )
    Olivia o Cornelia är bara för underbara, så gulliga mot Danijela. Och så berättade dom om att sen så kommer bebisen som är i mammas mage : )
    Ha det så mysigt på eran semester.
    Kram till er

    SvaraRadera