söndag 8 juni 2014

Shoppat till Fredagens Casting!

Denna vecka blir en verkligen fullspäckad vecka!!!

Mån: Sommarfest på Cornelias avd 
Tisd: Fottning studio
Onsd: Bvc 3 års kontroll Lucas
Torsd: Sommarfest på Olivias förskola
Fre: 07:00 Casting Stockholm!!! 

Sedan ska två jobb intervjuer klämmas in också! Jag kommer som det är sagt nu inte fortsätta på PS Support och det är ett gemensamt beslut! 

Ja men nu händer det ju en del i mitt liv igen! Mycket nytt och en del spännande saker sker och det är jag otroligt tacksam för! Livet går verkligen upp och ner och det gäller att man tar för sig av livets godsaker! :) 

Jag letade lite kläder i helgen inför Castingen på fredag och hittade denna underbara på Guts i Västerås! 
Det stod nästan Johanna på den och var bara tvungen att ha den! Jag älskar ju färger som gör mig lycklig! Finns det en bättre känsla en lycklighetskänslan? Nä inte för mig tror jag! Med ett par höga pumps till så gjorde den sig bäst och det tyckte tydligen även personalen som tog med mig ut till hissarna och fottade och lade upp mig på Instagram! :) 


Ha en underbar vecka och hoppas ni håller tummarna för mig på Fredag!!!
Dock så kommer jag tyvärr inte kunna berätta för Er hur det gick...dvs om jag gick vidare eller ej! Kommer få skriva på ett papper om sekretess så vill ju inte förstöra spänningen :)

Håll dock utkik på kanal 7 i höst! 
Programmet heter "She's got the look!". 

Kram
//J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar