onsdag 11 juni 2014

Casting - Fredag 07:00

Har nu bestämt mig...efter att gått vidare till andra Casting tillfället att åka till Stockholm med ca 100 andra 35 +:are och tävla om en plats i en tv serie som kommer sändas på 7:an i höst! 


Programmet kommer heta "She's got the look" och vinnaren blir KappAhls nya ansikte. Kommer dock inte att kunna berätta ifall jag kom vidare eller ej då det ju inte blir nån spännande serie.


Fredag kommer oxå att filmas och visas på tv så...håll utkik men behöver nog framförallt några som håller alla tummar och tår för mig nu på fredag?!? Börjar ju bli smått nervös ju uuuugggghhhhh...!!! Det jag är mest rädd för är nog att mina läppar ska darra sönder när de säger åt mig att le...eller att jag blir helt stum när juryn frågar mig varför jag skulle passa...eller när jag ramlar fram i mina högklackade framför juryn när de ska se hur jag rör mig...gulp!!! Lite galet detta men ändå en rätt kul grej! Det får gå som det går! 


Som tur är har jag kära syster på plats som kommer vara med mig hela dagen!!! Tack för att du finns kära syster! 


Önskar Er en fin kväll! 


J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar