tisdag 3 juni 2014

Härliga sommar!

Hej Alla! 

Kort summering...

Olivia och Cornelia går numera hemma och ruckar på sina lösa tänder så det ska ramla...de vill ju ha nya tänder nu!!!

Var på föräldramöte igår kväll och träffade Olivia och Cornelias nya fröknar. Var ju tyvärr tvungen att välja vart jag skulle vara dvs skulle ju inte sett så bra ut att behöva springa fram och tillbaka mellan två olika rum...så valde att sitta med och lyssna på Olivias fröknar! Mötte sedan upp Cornelias fröken och gick igenom det viktigaste. Ska testa att ha dem i olika klasser nu men sen går vi se...om jag pallar...

Tjejerna blir ju den 2/7 6 år och så stora tjejer. Nu tar de ju fram kläder själva kvällen innan samt klär på sig själva på morgonen! Härligt fattas bara egna hemma nycklar...haha 

Tre dagar på raken för nån vecka sedan så tvättade de även Lucas och klädde på honom alla kläderna. Han är ju också duktig på att få på sig både blöja, byxor, strumpor, tröja och skor själv! 

På morgonen går det väldigt smidigt och inte ofta grin och skrik. Gäller bara att gå upp när klockan ringer! Skulle behöva någon som knuffar mig ur sängen på morgonen haha är ju sååå morgon trött men bara att studsa upp.

Härligt med sommar men har inte så mycket planerat. Jag kommer inte ha så mycket semester men ska försöka få tre veckor iaf. En vecka på Västkusten blir det iaf vilket blir härligt. Åker dit med mor, syster och alla barnen! Hoppas på en tripp någonstans utomlands men det visar sig annars kommer jag nog tillbringa en stor del av min fritid på golfbanan! :)

Finns mer...men nu tillbaka till jobb 

Simma lugnt
//Johanna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar