torsdag 26 juni 2014

Cornelia och mamma dag!

En VAB dag blev det igår men en väldigt mysig sådan! Lämnade Olivia och Lucas på förskolan och Cornelia hade ju så ont i sina tänder så jag bokade tid hos tandläkaren för att kolla upp det. Hon fick Ipren på morgonen sedan var hon ju smärtfri hela förmiddagen. Jag tänkte att vi skulle mysa lite så vi åkte in till Erikslund där C och jag började med en pankakslunch och sedan fick C välja ut kläder på Lindex för att sedan testa i provrummet! Första gången som vi gjorde så och det var så kul tyckte vi båda! Blir iaf fler gånger! Efter lite shopping så fick C leka lite en stund och så satte vi oss och fikade lite, jag tog en stor Kaffe Latte och C fick en jordgubbs Smoothi! Sedan åkte vi vidare till tandis där först de polerade lite på min tand då en flisa gick av. Sedan fick Cornelia salva i sin mun som gjorde att det började bedöva. Nu ska Cornelia rucka på tanden 3 gg om dagen med 10 vickningar åt gången! 

Här kommer lite bilder! 

Cornelia får en helt egen mamma dag med shopping och mys!
Olivia i sin fina solklänning!
Cornelia tv och Olivia th

Önskar Er alla en härlig Torsdag! 

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar