måndag 17 december 2012

Tredje ljuset tänt!

Har haft en mysig gröt frukost med barnen. Tänk att det bara är en vecka till julafton och typ bara två veckor till ett Nytt År!

Mm det har varit minst sagt ett omtumlande år 2012! Tänk om något medium skulle sagt att - ja under 2012 och din mammaledighet kommer du fira din sons 1 årsdag, bli bedragen på hög nivå, skilja dig och bli ensamstående med tre barn, flytta till ett radhus bredvid din syster i Västerås och samtidigt mitt i allt kaos så träffar du en otroligt fantastisk man som får dig att känna dig älskad på nytt...öhhhh verkligt???

Man hade skrattat om någon hade sagt så men min hemska man skrattade säkert många gånger bakom min rygg och tänkte säkert - Oj oj vad lättlurad hon är... :(

Det jobbiga är att jag ju är en person som gärna litar på folk och tror gott om människor i allmänhet och tycker inte om att vara en svartsjuk och misstänksam person. Den sidan av mig har ju fått sig en rejäl törn men hoppas att jag kan våga fortsätta att vara den Johanna jag alltid varit dvs glad och positiv till livet i allmänhet!

Blir spännande att se hur året 2012 slutar och det nya 2013 börjar....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar