torsdag 6 december 2012

Stora flyttdagen!

Idag var det den stora flyttdagen!
Medan jag var i Julpa med barnen så slet mor och min styvpappa i går em och ända till 12 på natten i huset med att packa, skruva och ännu mera packa. Klockan 08:30 imorse kom flyttbilen till Uthamra och 15:42 åkte flyttgubbarna från radhuset på Håkantorpsgatan! Detta hade inte varit möjligt utan Er (min mor och Torbjörn) med allt stöd och hjälp med packning vilket jag alltid kommer vara Er evigt tacksam för! 

Ikväll så sover jag och barnen hos syrran. Det var så längesedan som kusinerna fick träffas så det blev ett kärt återseende. Passade på att springa över lite snabbt för att kika i huset och det känns verkligen såååå bra!!! :))) Hann faktiskt packa upp två kartonger i köket!

Imorgon så blir det också så spännande då det blir första gången som barnen får se huset! Så med andra ord fortsättning följer...

Sov gott alla vänner



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar