tisdag 25 december 2012

Några mysiga juldagar!

I fredags hämtade Chrille barnen och så fick de sova i hans nya lägenhet i Stockholm för första gången. Det hade gått bra så det känns skönt även för mig.

Jag själv plockade och städade för att sedan göra mig iordning för en helg med finaste M också i Stockholm! :) Vi hade det så bäst och trevligt!

I Söndags så åkte jag hem till mamma och där blev det uppesittarkväll med Bingolotto! Mysigt! :)

Igår på julafton så åkte vi hem till min mormor. Vi hade med oss en massa julmat och vi åt även där och det var så mysig. Vi lyssnade på henne när hon berättade gamla kärleks historier från unga dar! :)

Idag är det Juldagen men den stora Julafton för oss här i Västerås! Idag kommer äntligen barnen hem igen och klockan 15:00 så är det myyyys hemma hos syster Cia! :)

Ha det så gott alla!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar