onsdag 1 juni 2011

Grillfest i Uthamra!

Dagarna går så fort att jag inte hinner med!

Förra Lördagen hade vi en grillfest hemma och det blev super lyckat och jätte trevligt.
Barnen lekte och vi vuxna tjattrade, prcis som det ska vara. Blev så sent för tjejerna i sängen tror att klockan blev närmare 22:00 och förstår inte att de orkade med. Det märks verkligen att de blivit större och starFetkare. De är ju snart 3 år så de stämmer nog att de borde orka vara vakna lite längre ifall de behövs. Det bådar gott inför andra grill fester då det kanske blir vår tur att åka bort med tjejerna till någon fest. Skönt att slippa stressa hem med två helt övertrötta tjejer redan vid 19:00...

Nedan kommer lite bilder ifrån festen:

Min vän Lina kom och hälsade på och var minst lika rund och fin och magen som jag själv! :)))

Kusin Julia, Cornelia och lilla Mille...eller är det Oliver!???

Jag gjorde ett barn bord för alla 10:o barnen!

Min goa kollega Lena tv och Lina th!


Olivia och Cornelia lika busiga som vanligt!!! :)


Min vän Helene kom också med hennes man Peder och tvillingpojkarna Mille och Olivier!


Studsmattan blev under kvällen full med alla barnen! Vi klarade oss dock undan några skall skador...pust!!!


På bilden syns Elsa, Cornelia, Alva, Julia, Isabelle och Olivia


Tjoooohooooo!



Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar