tisdag 7 juni 2011

Firat min mors födelsedag!

Nu i helgen var vi upp och firade mor min i Västerås. Var trevligt men så otroligt varmt bara och solen är just nu inte min bästa vän då jag kände det var oerhört jobbigt och blev lätt irriterad av värmen. Lillen i magen vill ha regn...och jag med...

Cornelia var heller inte riktigt i form då hon åkte på feber, men mår nu rätt ok igen. Vet inte riktigt vad det var för något men verkar som alla grannarna fick en släng ungefär samtidigt. 1-2 dygn dåliga sedan pigga igen...Uthamra basciller?

Här kommer lite bilder ifrån i helgen:


Tänk att Cornelia och Olivia fortfarande får plats helt utan att behöva trängas i baby gungan i mammas lekpark! Här sitter Cornelia tv och Olivia th.


På Söndagen så åkte mor min och tjejerna själva till Vallby där tjejerna fick titta på både Får, gås, hästar, kaniner och grisar! På bilden Cornelia tv och Olivia th.



- Titta vilken stor gris! :)))


Tjejerna springer före sin mormor!

Cornelia plockar maskrosor!


Nu ska vi titta på fåren!


Avslutade vår lilla tripp med varsin korv med bröd!



Det var allt för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar