onsdag 16 februari 2011

10 Röda rosor!

Strax ska jag iväg på UL, såå spännande!

I Måndags så fick jag en STOR bukett 10 röda rosor av min man. Det var verkligen ingen liten blombukett utan de största rosorna de hade...Oj, men tack så mycket! Han sa att han ville visa sin uppskattning lite extra och nu när jag även väntar hans 3:e barn! Vi åt sedan revbensspjäll vilket vi även vet att tjejerna älskar + att min man hade köpt Italienska efterrätter (smarrig jordgubbs kaka kräm! Super gott!)

Vi har ju inte riktigt samma möjligheter nu när vi har barn att planera och göra en massa roligheter mitt i veckorna, speciellt inte en Måndag då tjejerna ofta är super trötta efter första dagen på dagis efter helgen. Tänk vad vi planerade och gjorde saker innan tjejerna kom, då gick vi alltid ut och åt och på någon mysig restaurang i Gamla Stan och lite vin slank ju också ner spelade ingen roll vilken dag i veckan det var. Om det var en dag att fira ja då var det bara att fira!

Ha en bra dag, nu ska jag iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar