torsdag 8 juli 2010

VAB & BULLBAK!

Igår när jag hämtade tjejerna så berättade personalen att de hade varit väldigt trötta på dagen vilket jag förstod att de skulle vara då de inte sover så jätte bra på nätterna. Cornelia är det faktiskt ingen fara med då hon faktiskt sover väldigt bra nu gemfört med Olivia som alltid vaknar runt 23:00 tiden och har lite svårt för att somna om...slutar oftast att hon får sova mellan mamma och pappa = Nöjd dotter!!! Hur som helst så hade båda somnat i gungorna på förmiddagen och så är de ju förkylda så jag bestämde att tjejerna skulle få börja sin semester lite i förskott. Jag blir hemma med tjejerna idag och imorgon och sedan så går vi ju på semester allesammans, jag i 4:a veckor och barnen och pappa blir lediga i hela 6 veckor!

Så idag när vi var hemma så bakade vi lite Kanelbullar så nu kan båda säga BULLE också!!!! :)))

Mys med syster!

Iaktar sin riskaka som ju var så gott!


Till lunch så fick de sitta vid sitt nya bord och stolar som de fått av sina stora kusiner Julia och Isabelle!!! Sååå fint bord och tjejerna älskar det och kommer passa var som helst i vår nya villa!
Nu är det dags att smaka de ny bakade bullarna ute på balkongen!

Tjejerna äter bulle!

Alla bullarna på diskbänken!


Nu måste jag försöka att ordna lite mer välling till tjejerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar