fredag 14 maj 2010

Underbara Fredag!

Fredag kväll och jag känner mig nöjd och tillfreds med mig själv!

Olivia vaknade imorse 05:30...suck, jag som hade ställt klockan på 06:00 för att jag skulle upp och åka till jobbet. Hur som helst så gick jag och duchade runt 06:10 och Chrille fick byta rum från en sovande Cornelia till lilla halvpigga Olivia. Jag gjorde mig iordning väldigt snabbt och bredde mig en smörgås som jag sedan åt upp i bilen på väg till jobbet. Det gick väldigt snabbt till jobbet då jag kom iväg redan runt 06:45 och var på jobbet strax efter 07:00. Om man kommer innan klockan 08:00 så behöver man ha koden för att komma in på kontoret...trodde jag visste den men inte fungerade det för det! Hade turen ialla fall att en kollega kom och kunde öppna åt mig så att jag kunde komma in och börja jobba. Fick sedan reda på att man behövde trycka fyrkant efter koden...ja ja nu fungerade det ju bättre! :)) Det var rätt så ensamt på jobbet någon timme men sedan så droppade det in 3 st arbets kamrater till! Jag jobbade bort en hel del och kunde med rent samvete vända hemmåt igen runt 13:30!

Vi har haft en toppen kväll med god mat vilket blev lite gott och blandat med bland annat revbensspjäll och pompafritte med lite annan tapas. Efter kvällens bad så fick tjejerna lite show med AMIGO på tv, de är ju så bra och tjejerna blir helt galna när programmet börjar!

MIN MAN 35 ÅR!
Otålig som jag är så kunde jag inte heller vänta längre med att ge min kära man sin 35 års present. Han fick sin present 1 vecka i förväg. Presenten som jag ordnat är, se nedan:

  • Några barnfria dagar i London med mig
  • Min kära Mor och Tobbe tar hand om tjejerna i 4:a nätter!
  • Bor på ett Spa hotell: Kensigton Close
  • På Lördagen så ska vi se på 2 st Emirates Cup fotbolls matcher ( Celtic v Olympique Lyonnais (2pm Kick-off) Arsenal v AC Milan (4.20pm Kick-off)
Gissa om min man blev glad? Jag har vid väldigt få tillfällen sett min man fälla en tår och detta är en av dessa tillfällen! Verkligen roligt att kunna ge något som är så uppskattat! :))))) Men det är du verkligen värd min älskling!

Tjejerna mår även bättre nu både när det gäller feber och ögoninflammationen så imorgon bär det av till systra me med familj i V-rås! Det ska ju bli kalas väder med ca 25 grader varmt...får se om det stämmer!

Lite bilder på våra små töser!

Olivia vid vattnet och beundrar svanarna!

Cornelia tv och Olivia th

Pappa och tjejerna vinkar till svanarna!

Cornelia springer till mamma och vill kramas!

Olivia överlycklig över att få klappa en hund!

Tjejerna fick syn på en liten kille inne på restaurangen Pong!
Cornelia vid vattnet!

Våren är underbar!

Olivia tv och Cornelia th

Hägernäs strand!


Tjejerna sittandes på bordet på balkongen och leker med mammas alla snäckor!
Trevlig fortsatt kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar