fredag 16 november 2012

Twilight & Mys Fredag!

Ja, nu har jag även sett alla filmer! :) Den var bra men önskar det ändå kommer en fortsättning!

Ikväll är det bara jag och barnen som myser. Ätit Kycklingklubbor och pomfritt och nu snodde lilla Lucas mammas glass...han verkar utforska vilken som är godast!  (se bild nedan)

Imorgon kommer mor och s.pappa och hjälper mig att packa det sista, inte mycket kvar nu "tror jag". Tyvärr är det ju mer än vad man tror.

Imorse kom även en firma och körde upp lekstugan till Julpa så nu har de snart en hel lekplats där med lektorn, studsmatta och lekstuga! Blir bra då de kommer vara där en hel del den närmaste framtiden! :)

Från Hell to Heaven, ja så kan man väl lugnt förklara mitt nya liv just nu! Finns inget ont som inte har något gott med sig! 

Önskar Er alla en trevlig kväll!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar