lördag 10 november 2012

Flytten nära nu...

I går kom mamma och min styvpappa och virvlade runt som två tornados här! Med energi till tusen så packade de 22 kartonger och sorterade med hjälp av mig förstås vad som skulle slängas och inte!

Idag lastades ett släp full med prylar och allt där är nu på väg till tippen! Så om det är något mitt EX saknar så är han välkommen hem till mor i Julpa och hämta annars så finns det på Haga Tippen!

Idag har även tomten rengjorts från skräp och efter lunch idag kommer lektornet att plockas ner för att köras upp till Julpa. Lekstugan körs upp i veckan av inhyrd firma.

Känns lite overkligt att man snart kommer lämna Stockholm, men storstan och den som vunnit mitt hjärta på nytt finns ju knappt en timmes resväg bort! :) 

Annars så börjar det ordna upp sig med allt det praktiska nu vilket känns MYCKET skönt! Barnen har till och med fått plats från och med I mitten av januari! :)

Det var allt för denna gång och önskar alla mina trogna läsare en trevlig helg! 

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar