tisdag 20 november 2012

Lite bilder & Tack!

Skulle vilja dela med mig av några härliga händelser från förra veckan! :)

Första bilden är tagen utanför förskolan! Lucas så glad att han får gå själv samt hålla sina systrar i handen. Han tycker det är så roligt att följa med och hämta och lämna. Dock så blir han ledsen när han inte får vara kvar och leka med de andra barnen vid lämning...

Lucas vill ju inte längre sitta i vagnen när vi är i Täby Centrum utan ska gå/springa själv...På andra bilden har Lucas hittat en rolig kundvagn där han trivdes som fisken i vattnet! :)

Tredje bilden får tala för sig själv... :)

...och så riktar jag mig till några speciellt utvalda personer som spelat stor roll i mitt liv den sista tiden!

Nämligen min mor och s.pappa som jag återigen passar på att tacka för allt stöd och hjälp med packning, papper och flytten...såååå otroligt glad och tacksam för att ni finns! :) 

...och du med stort M som fyller mitt hjärta med så mycket glädje, tack för att du finns och du är så bäst på ALLA sätt! 

Ha en underbart trevlig och mysig fortsatt vecka för det tänker jag i alla fall ha! 

J.Olsson







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar