torsdag 22 mars 2012

Lite tankar!

Ibland känns livet lite tufft och jag har väl mina anledningar att känna som jag gör. Man har två tjejer i sin värsta trots ålder, en 6 mån son som jag ammar och tar hand om och en man som inte är hemma mycket alls då hans nya jobb tar en hel del tid. Ja ibland tvivlar man på sig själv som mamma och fru men tror att jag gör ett någorlunda bra jobb.

Tjejerna går ju mer på förskolan vilket ger ju mig mer tid för mig själv och Lucas. Denna tid är ju otroligt värdefull men får en också tid att grubbla vilket jag är otroligt bra på...hmm har inte haft så mycket tid över sedan innan tjejerna kom till världen. Bra eller dåligt? Tur att våren har kommit nu så man kan vara ute och pyssla och få frisk luft! Det lättar upp! Skulle även behöva hitta på något skoj snart. Hoppas även att vi snart även kan boka en resa till värmen! Härligt att ha något att se fram emot!

Nu ska jag sova!

J.Olsson

1 kommentar:

  1. Jag hittar gärna på något roligt med dig Johanna! Dags för en tjejkväll snart?! KRAM!
    / Maria

    SvaraRadera