torsdag 15 mars 2012

BVC & Casting

Det händer så mycket just nu. Här kommer lite snabb info:

I helgen åkte jag och alla barnen upp till syrran i Västerås. Super mysigt med melodifestival firande och en massa tjej snack och god mat.

Chrille åkte på jobb i Tisdags och kommer hem imorgon Fredag. Lite väl mycket resa just nu bara att hoppas på att det blir bättre till sommaren. Nu känns det i alla fall inte alls lika tungt med ungarna längre. Var verkligen så bra att de fick mer tid på förskolan.

Idag har det också hänt spännande saker. Dagen började som vanligt med att jag skjutsade dem till förskolan. Åkte sedan hem och åt frukost och sedan iväg till BVC för 6 mån koll Lucas fick OK stämpeln i baken! Haha ja allt var bara bra och läkaren var imponerad av att han pratade så mycket - inte alls vanligt att de pratar så mycket i den åldern så det bådar gott inför framtiden, sa hon! :) han var 67 lång och vägde 7,6 kg! Han följer sin kurva men hon tyckte att vi skulle mata på honom så mycket vi kunde då de brukar tappa vikt när de börjar att krypa.

När vi var klara på BVC så ringde telefonen och de var från ännu en produktions byrå. De ville att vi skulle komma på Casting för reklam film för Preem. Jag tackade ja och hämtade tjejerna 14:30 och så åkte vi iväg. De var inte lätt att hitta dit och körde fel två gånger. De gillade tjejerna men jag har inte hört något ännu vilket oroar mig lite. De skulle ringa ikväll eller imorgon om de fick jobbet annars så skickar de bara ett mail. Jaja det visar sig. Om de får jobbet så är det inspelning i 3 dagar!

Alla mina små barn somnade ikväll bums i sina sängar. Hann knappt stänga dörren...lång dag idag och vi åt inte mat förrän nästan 19:00...

God natt alla! I morgon är det Fredag och hela familjen åter samlad!

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar