torsdag 7 april 2011

MVC och Barnen i Bullerby kväll!

Var igår till MVC för kontroll igen och allt såg bara bra ut! Fick ta stick i fingret och de kollade ifall jag hade på gång till havandskaps förgiftning men det så helt ok ut. Mitt järnvärde såg också helt ok ut men hon tyckte ändå att jag skulle börja att äta Fenrix 3ggr i veckan för att inte få en jätte dipp senare. Vi lyssnade även på lille gossen där inne och hans hjärts slog med 152slag/min. Det ska ju vara ok om det ligger från 120slag och uppåt. Tror att tjejerna låg på ca 158 och uppåt när de låg i magen...När hon hittade hjärtslagen igår så kickade han till lilla mikrofonen och jag kände verkligen buffen. Ha ha..ja det är en livlig liten en där inne som verkar må så bra så enligt min barnmorska! :)

Efter vi alla ätit mat senare så tog vi på oss jackor och skor och gick up på altanen. Var underbart väder ute och solen värmde så skönt! Efter bara några minuter så stod hela gatans barn nere på gatan och kastade boll och lekte! Helt underbart med så mycket barn i området och fler ska det ju bli... :))) Barnen hoppade studsmatta, lekte kurragömma samt sprang runt runt och bara skrattade och lekte!

Imorgon är det Fredag och då får vi hem vår nya sänggavlar och sedan blir det AMIGO på kvällen och när tjejerna har lagt sig så ska vi börja att packa!!! :))))

See you soon again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar