måndag 19 maj 2014

Modellcasting för KappAhl!

Hej Alla, 
Var ett tag sedan jag skrev och berättade lite om vad som händer i mitt och barnens liv så tänkte ge er lite. Börjar lite med mig själv. 

I förra veckan så fottade en fotograf mig. http://www.hyse.se/phone/index.html. Detta för att syrran min tyckte att jag skulle ta mig till Kapphals modelcasting i Stockholm. De sökte modeller över 35 år!  Inte så intresserad av att komma med alls egentligen då den slutliga vinnaren blir med i någon tv serie...inte min grej men ingen risk att det gick så bra för mig iaf hahaha. Hoppa av kan man ju alltid också göra så jag åkte iaf dit :) Här är bilderna som jag lämnade vid fottningen. Om jag inte hör något inom två veckor så har jag inte kommit med! 



Ha det så bra

Kram
//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar