söndag 15 december 2013

Frukost på sängen :)

Imorse så fick jag en rejäl överraskning...jag hade gått till badrummet och hörde hur det skramlade i trappen. När jag tittade ut så såg jag Lilla Lucas kom klättrandes upp för trappen med osthyveln i ena handen och bakom kommer Olivia och Cornelia bärandes på en stor bricka. På brickan var det ett stort mjölkpaket, 4 glas, 4 smörgåsar med ost och kaviar. Vilket samspel och ja de hade nog inte klarat av att bära brickan helt själv så tur att de hade varandra! De ville ge mig frukost på sängen..jag sa att det inte är så lyckat att sitta i sängen med hårdsmörgås och dricka mjölk...men eftersom de hade kämpat så mycket så kunde jag bara ge med mig och så satt vi tillsist allesammans i sängen, och det gick ju hur bra som helst :) ingen spillde men en del smulor blev det ju förstås. Men vad gör väl det? :) haha ja det var första gången som jag fick frukost på sängen av mina älskade små troll :) fint var det iaf!  Här kommer lite bilder. 



Trevlig tredje advent på Er 

J.Olsson

1 kommentar:

  1. Den mysigaste sorten!!! Så härligt. Stor kram till er!! /Carolina

    SvaraRadera