tisdag 11 november 2014

Upp och ner!

Hej Alla,

Jo nu har mitt liv kommit lite upp och ner igen...för att inte helt oroa Er så kan jag iaf säga att med kärleken är det bara bra. Det är jobbet som strulat igen och det fungerade helt enkelt inte med QuickNet där jag förtillfället fortfarande är anställd men bara till och med den 4/12. Trist att det blev så men det är en mycket speciell arbetsplats och det blev förväntningar på mig som jag inte lyckades med att uppfylla och därför så är det lika bra att jag inte stannar. Behöver inte gå in något djupare på den saken men självklart så är det tungt. Har aldrig varit arbetslös någonsin men nu känns det inte som jag kommer hinna med att få ett nytt jobb innan den 4/12...känns dock verkligen super skönt att jag är med i facket samt A-kassan vilket gör att jag kommer få 80% av min lön i 150 dagar...det är ca 7 mån...och tillsdess ska jag väl iaf hunnit få ett nytt jobb! Jag har eventuellt något på gång efter jul/nyår så hoppas på det då jag nog kommer att börja klättra på väggarna här hemma om jag inte kommer ut i arbetslivet igen rätt snart.

J.Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar